מבצע!! משלוח חינם לנקודת שירות מהזמנה של 272 ש"ח, ומשלוח חינם עד הבית מהזמנה של 319 ש"ח

כיצד ניתן למנוע את סרטן המעי הגס?

בשנים האחרונות, סרטן המעי הגס נחשב לתחלואה קשה במיוחד. זהו הסרטן השלישי בשכיחותו, והשני בגורמי המוות הסרטניים בעולם המערבי. דרכי הטיפול במחלה הם קשים ואין שום וודאות לגבי סיכויי ההצלחה.

לכן, כמו תמיד, “שמן טוב רפואה” ממליצים התגונן מבעוד מועד.

תחילה נבין במה מדובר, המעי הגס הנו החלק האחרון של מערכת העיכול ותפקידו להפריש את הפסולת של מערכת העיכול. במעי הגס ישנם חיידקי מעי רבים אשר העיקרי ביניהם הוא ה-E-COLI. אלו, מצד אחד החיידקים תורמים בעיכול המזון ויצירת ויטמינים. מצד שני,החיידקים תופסים מקום כך שחיידקים פתוגניים (מחוללי מחלה) אשר חודרים פנימה, לא יוכלו להשתקע ברקמות.

ההגנה הטובה ביותר מפני סרטן המעי הגס היא כמובן מניעה

תחילה עלינו לאמץ הרגלי תזונה טובים ובראש ובראשונה: לאכול פחות שומן מן החי, להרבות בסיבים תזונתיים הנמצאים במזונות כמו לחם מלא, אורז מלא ולהרבות באכילת ירקות ופרות טריים. בנוסף, יש לקיים פעילות גופנית בצורה קבועה, לצמצם עישון וכמובן להפחית מתחים.

מומלץ ביותר לקיים שבוע ניקוי הגוף, הניקוי מנקה ביסודיות את המעי הגס מכל הפסולת שהצטברה עליו במשך החיים ובונה מחדש את מערך החיידקים הטובים. ניקוי שכזה הוא במילים פשוטות – הזדמנות להתחיל מחדש. כל מערכות הגוף משפרות את תפקודם בצורה מדהימה!

ניקוי הגוף מתאים גם למי שאימץ הרגלי תזונה טובים וזאת מכיוון שאימוץ ההרגלים הטובים עדיין לא משחרר את הפסולת שהצטברה במעי הגס במשך השנים. הטיפול יעיל גם למי שאינו מצליח לשנות הרגלי תזונה בגלל חולשה של הגוף או כמיהה בלתי נשלטת למשהו מתוק.

לייעוץ טלפוני ללא עלות חייגו ל”שמן טוב רפואה” ונשמח לעזור: 077-5052018

עוד בנושא: לקוחות מספרים על ניקוי רעלים

דילוג לתוכן