מבצע!! משלוח חינם לנקודת שירות מהזמנה של 272 ש"ח, ומשלוח חינם עד הבית מהזמנה של 319 ש"ח

איכות תוספי המזון רכישה נכונה של תוספי מזון

צריכת תוספי מזון על בסיס קבוע נדרשת להשלמת חוסרים בגוף. חוסרים אלו נגרמים בשל סיבות מגוונות, החל מתזונה לקויה שאינה מכילה את כל אבות המזון, אורח חיים לחוץ וכן שינויים כוללים בתעשיית המזון אשר יצרו מציאות בה אנו צורכים מזון מהונדס גנטית, עתיר חומרי הדברה והורמונים.

מאז שעלתה ועולה המודעות בציבור לחשיבות השימוש בתוספי מזון, אנו רואים כיצד חברות רבות מנסות לשווק את מוצריהן תוך הבטחות – בצבע, צליל ואומר- לאיכות נפלאה ותוצאות מידיות. הבעיה העיקרית בהבטחות אלו היא שהצרכנים רוכשים מוצר שלא תמיד עונה על הציפיות וכשהצרכן מתאכזב הוא מוותר כליל על תוספי מזון/תרופות מן הטבע ופוגע בסיכוייו לריפוי ואיזון מערכות הגוף.
כיצד לרכוש את התוסף המתאים באמת?
ברכישת תוסף מזון אנו צריכים להקפיד על הכללים הבאים:
א. התוסף הנכון לבעיה יש להקפיד לקחת תוספים המתאימים הן לבעיה והן למצב הבריאותי הכללי – גוף ונפש.
ב. איכות מומלצת רכישת תוספים מחברות הידועות באיכותם.
ג. חומר פעיל במינון גבוה.
ד. צריכת המינונים המתאימים בהתאם לחוסר או בהתאם לבעיה.
התוצאה המיידית ללקיחת תוסף לא מתאים היא שלאחר תקופת התנסות, לא מרגישים בשום שינוי ואין תוצאות משמעותיות.
באין תוצאות או כשהתוצאות לא עונות על הציפיות, נוטה החולה לוותר על התוסף ולפנות למוצר הכימי המוכר והידוע.
תוצאה אפשרית נוספת, היא איבוד אימון הצרכן ברפואה הטבעית בכלל.
דוגמא לנושא זה, היא ילדים הסובלים מהפרעת קשב ו/או ריכוז. כידוע עוזרת האומגה 3 לילדים עם בעיה זו. אולם אם הילד יקבל מהוריו המסורים אומגה 3 (לעיתים טעימה ומתוקה ),לרוב לא יראו ההורים את התוצאות שהם רצו לראות.
לעומת זאת אבחון הילד וצרכיו האישיים+נטילת אומגה3  איכותית+ תוסף נוסף במקרה הצורך + הדרכה לשינוי תזונתי יתנו תוצאות. והיה והתוצאות לא משביעות רצון אז ידעו ההורים בלב שלם שניסו הכל ויוכלו לפנות לרפואה הקונבנצינאלית.

לסיום  ברפואה הטבעית ,לא תמיד התוצאות נראות מיד, ולרוב, כמו ברפואה הקונבנציונאלית, נדרש לעיתים, זמן, שינוי תוסף, הוספה על התוסף הקיים, שילוב טיפולי וכמובן שינוי תזונתי ומחשבתי מצד החולה. לכן מומלץ להיעזר בסבלנות ובמטפל עם רצון אמיתי לעזור.

דילוג לתוכן